GOOGLE ADS

Google Ads (tidligere AdWords) er måske den mest velkendte PPC kanal og er udviklet af Google. På mange måder har Google udviklet Pay Per Click markedet, og det er sidenhen vokset og har gennemgået en udvikling inden for diverse features og muligheder, der er til rådighed for Google Ads annoncører.
Claes

Let Us Take Care of You

"For at skabe de bedste resultater, skal man optimere sin data ud fra en granulær struktur, som passer virksomhedens forretningsmål."

- Claes Jensen, Head of PPC

iternum digital

SHOPPING

Annoncerne på Google Shopping er velkendte hos alle, der arbejder med marketing, og konkurrencen mellem annoncører vokser konstant. Dette kommer ikke som en overraskelse, da denne platform giver dig mulighed for at vise en pris samt et billede ved siden af dit produkt, der blandt andet gør annoncen mere tiltrækkende for brugeren. For at vise dine annoncer på Shopping har du brug for en Google Merchant Center konto og et feed, der indeholder alle dine produktdata. Med feedet på plads, kan den regelmæssige budoptimering starte, hvor vi justerer buddene på et granulært produktniveau.

iternum digital

SEARCH

The Search Network er stedet, hvor du kan vise dine annoncer til de millioner af mennesker, der hver dag laver søgninger på Google. Ved at benytte Search Ads på Google, vil det være muligt for dig at nå ud til folk, der har en stor intention om at foretage et køb, da de allerede laver research på det, de efterspørger. Ved at udvælge de rigtige søgeord til annoncen og gøre den relevant samt tiltrækkende i forhold til den tildelte landingsside, hjælper vi dig med at bygge et solidt grundlag for dine annoncer. Herefter vil vi fortsat optimere din Google Ads konto, igen og igen.

iternum digital

DISPLAY

Google Display er stedet, hvor du har mulighed for at vise visuelle annoncer på tværs af hele Displaynetværket. Netværket består af hjemmesider, online aviser og andre steder på tværs af internettet, hvor dine annoncer har mulighed for at blive vist som bannere ved siden af andet indhold på den givne side. Gruppen, du når ud til via Display, vil ikke have samme høje købsintention, som dem der benytter sig af Googles søgemaskine, da de ikke aktivt er på jagt efter dit produkt. Der vil dog stadig være en god mulighed for at øge din brand awareness. Du får mulighed for at nå ud til mennesker, der besøger specifikke hjemmesider eller tilpasse din målgruppe efter demografi og psykografi. Ligesom Search og Shopping kan Display kombineres med remarketing, så dine annoncer kører så optimalt som muligt.

iternum digital

GOOGLE ADS ANALYSE

Vi er eksperter i at optimere data med det formål at tjene penge for vores kunder. Det er der en klar grund til, og vi kan vise dig det ved at bruge dine egne Google Ads data. Før du bestemmer dig for at indgå et samarbejde med os, fremlægger vi en grundig analyse af din Google Ads konto, hvilket vil give dig et indblik i vores fremtidige arbejde. Analysen består af mere end 45 elementer, der omhandler både den kreative og kvantitative performance. Er du interesseret i at få en analyse af din data? Så udfyld formularen nedenfor, så kontakter vi dig til en uforpligtende samtale.

iternum digital

FYSISKE BUTIKKER

Har du en fysisk butik, undrer du dig måske over, hvorfor digital marketing er interessant for dig? Det er det af mange grunde. Med geografisk målretning kan du få vist dine annoncer for potentielle kunder, der er i nærheden af din shop. På samme måde kan du med annonceudvidelser blandt andet få vist din nærmeste butik på en normal Search annonce på Google. Det gør det nemmere for dine kunder at besøge din butik fysisk for at købe de ting, som de har søgt efter online. Der findes forskellige måder at måle effekten af købsmængden, som dine Google annoncer har ført videre til din fysiske butik. Dette bliver kontinuerligt forbedret af Google, og Iternum Digital kan hjælpe dig med at sætte funktionerne op.